29.12.2011

Candy!!!


Niedawno mineło 2 lata tego bloga i z tej okazji OGŁASZAM CANDY!
Zgłoszenia przyjmuje do godz. 24.00 dn. 4.02.2012r.
Losowanie 5.02.2012r.
A co będzie do wygrania?
Dokładnie sama jeszcze niewiem, ale napewno w paczce będą:
- serwetki do decoupage
- jakieś drewienka do ozdobienia,
- coś zrobionego przezemnie oraz różne przydasie
W najbliższym czasie postaram się dodać kilka zdjęć z zawartością ;)

***zawartość paczki***
-serwetki ok.20szt.
-2 podkładki, zakładka do książki i bransoletka do ozdobienia
-mix. koralików(akryl, szkło, drewno) w różnych rozmiarch
-kolczyki (z szklanych koralików)

dokładam jeszcze:



Zasady:
- osoba biorąca udział w candy musi posiadać swojego bloga oraz obserwować mojego ;)
- komentarz pod tym postem wyrażający chęć udziału w zabawie
- podlinkowane, poniższe zdjęcie zamieszczone na blogu




Zapraszam!!!

___

Przepraszam za zamieszanie z komentarzami - miałam coś poprzestawiane w ustawieniach, teraz powinno być ok  :)
______


dn.28.01.2013
osoby które nadal zapisują się proszę o dokładniejsze przeczytanie w/w informacji

84 komentarze:

  1. No to ja się z przyjemnością zapisuję, może akurat szczęście dopisze:) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego z okazji 2 urodzin:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pragnę wziąć udział w candy :) Pozdrawiam cieplutko w te jakże chłodne już dni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pierwsza ,żeby tylko mi się poszczęściło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jestem pierwsza! Może się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje drugich urodzinek! Czyżbym była pierwsza..?? hmm.. małe szanse na wygraną.. a co mi tam.. Zapisuję się!!
    i dziękuję za udział w mojej wymiance.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmmm przydasi nigdy za wiele ;) chętnie spróbuję szczęści :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem pierwsza? nie wierzę! rozpoczynam więc kolejkę po słodkości :)
    pozdrawiam Kruszyna

    OdpowiedzUsuń
  8. to pierwsza sie zglaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. raz dwa trzy Pierwsza:) z wielką chęcią ustawiam się, w kolejce, po niespodzianki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście zapisuję się :)czyżbym była pierwsza w kolejce?

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje 2 lat! i życzę weny na następne lata :)
    a na candy z przyjemnością się zapisuję :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z przyjemnościa postoję:) obserwuję także:)

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie się zapiszę do zabawy:)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twoje piękne rzeczy w kolejce się piszę,życzę dalszych twórczych latek :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też chętnie się ustawię!

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo chętnie wezmę udział w zabawie ;)
    pozdrawiam ciepło
    http://aicena-szuflandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za zaproszenie i z przyjemnością zapisuje sie na candy ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozdrawiam noworocznie i gratuluję urodzin... No i ustawiam się w kolejce..:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najlepsze życzenia urodzinowe!:D Dołączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dwóch latek:)
    dołączam się do zabawy, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyłączam się z miłą chęcią do zabawy i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja też poproszę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie formalności spełnione, więc zapisuję się:) Może mi się w końcu poszczęści ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. i ja się zgłaszam i z niecierpliwością na losowanie czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dołączam się
    zapraszam
    http://aleksandrawalczakowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. chetnie wezme udział ;)
    http://inspiracje-kombinacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Z checia sie zapisuje na przydaski i goraco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziekuję za zaproszenie,chętnie wezmę udział:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Spróbuję szczęścia i zapraszam również na candy do siebie:)) pozdrawiam!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  31. zapisuje sie i ja ! i zapraszam na candy do siebie
    www.scrap-inki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, jestem zainspirowana tymi serweteczkami ;] dopisuje sie ! flashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Dopisuję się! I z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    Pozdrawiam ciepło
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  34. Too ja też się zapisuje :) Może mi się w końcu poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też zgłaszam się do zabawy :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Witam i ja stanę w kolejce może los mnie zauważy :) pozdrowionka dla Wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam niespodzianki ;o)Zgłaszam się i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Z racji tego, że zbieram się powoli to rozpoczęcia mojej przygody z kolczykami, decoupage i scrapbookingiem :) to bardzo chętnie przygarnę cukierasy od Ciebie więc zapisuję się do udziału i zapraszam do siebie :) http://misioka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. i ja dołączam do zacnego grona :D

    http://sztukkilka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja, i ja zapisuję się na cukieraski;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyłączam się i ja! :)
    Twój Blog trafił do moich obserwowanych, info i banerek o candy pojawią się na pasku bocznym mojego bloga codziennego: www.swiat-roccki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Grzecznie staję w kolejeczce po takie cukieraski :-)

    Pozdrawiam
    http://mojepasje-betinaa40.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam,
    Jestem tutaj pierwszy raz. Bedę częściej zagladać. Pozdrawiam

    http://inmymind-jusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo chętnie dołączę od zabawy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja też się chętnie zgłaszam:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  46. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  47. chętnie również wezmę udział w zabawie.
    dziękuję za odwiedziny u mnie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. i ja sie zapisuje ! pozdrawiam żaneta

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się do udziału w zabawie. Twoje prace są cudne.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  50. -obserwuje od dłuższego czasu już,
    -komentarz właśnie piszę,
    -banerek już lecę wkleić:)
    Także się zgłaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pragnę wziąć udział w candy :)
    http://sunflowers-wildflower.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczności do wygrania, staję w kolejce i liczę na szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zapisuję się chętnie do zabawy i widzę, że "rozgoszczę" się u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  54. Z wielką chęcią się zapisuję :).

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się do zabawy :0
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny prezent i do tego losowanie w moje imieniny :) Oczywiscie, ze jestem chetna!

    OdpowiedzUsuń
  57. Naturalnie, że się zgłaszam i czekam z niecierpliwością na wyniki,
    www.robione-recznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  59. ja też chętnie postoję w kolejeczce...

    i zapraszam na moje candy:

    http://missprecision.blogspot.com/2012/01/candy-walentynkowe.html

    OdpowiedzUsuń
  60. i ja się chętnie ustawię...
    zaczęłam obserwować, ale nie wiem, czy to zadziała, bo nie masz tych małych ikonek... a w inny sposób mój blogger jakoś szwankuje... sprawdzisz czy mi sie udało?

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się z przyjemnością w kolejce !!!

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kotlewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. No oczywiście, że się zapisuję. Tu są wszystkie cukierki związane z robieniem tego co lubię.

    OdpowiedzUsuń
  63. Pięknie tu u Ciebie , zostanę na dłużej a przy okazji skorzystam z candy :)))

    OdpowiedzUsuń
  64. Witam serdecznie.Z przyjemnością dołączam się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  65. Grzecznie ustawiam się w kolejce. Bardzo miłe to Twoje królestwo.

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się i liczę na wygraną ;)
    uciekam-w-nieznane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. To i ja ustawie się jeszcze w kolejce.
    Banerek:http://sendi21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Naturalnie zgłaszam się :)
    Baner umieściłam w pasku bocznym. Obserwuję Twojego bloga, ale niestety (nie wiem czemu) mój profil pokazuje jedynie dwa blogi obserwowane. W każdym bądź razie przeglądając na Twoim pasku bocznym członków znajduję się wśród obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Gratuluję drugiego roczku blogowania i z przyjemnością biorę udział w Candy:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratuluję:) Dopisuję się z przyjemnością do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z przyjemnością wezmę udział w Candy na blogu z dwuletnimi tradycjami:)))

    OdpowiedzUsuń
  72. Ja też! Obseruję od dawna i staję w kolejkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zapisuję się! :)
    zapraszam również na moje candy :)
    szezlaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. wspaniałe candy, zgłaszam się :) obserwuję z chęcią, banerek w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"
    pozdrawiam cieplutko
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Wspaniałe rzeczy do wygrania, zapisuję się, baner umieściłam na stronie: http://mojehandmade-dabo.blogspot.com/. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Witam i z chęcią dołączę do grona obserwatorów i kolejkowiczów :))
    http://hobbystyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  77. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję rocznicy i ustawiam się w kolejce po te wspaniałości,które przygotowałaś:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...