17.12.2011

Prywatna wymianka

W ostatnim czasie razem z Jolą z bloga - Moje niespokojne ręce... - zorganizowałyśmy sobie wymianke.
Mi zamarzyły się śnieżyniki szydełkowe i dostałam.... całe ich mnóstwo ;)
Jest jeszcze aniołek, bombki, koszyczek.... a miedzy nimi śliczny wisiorek....



Jolu jeszcze raz dziękuje za te śliczności ;)


A specjalnie dla Joli powstał taki koszyczek:



Do koszyczka dołozyłam jeszcze zawieszkę i świeczke decoupage:



a... i taki dzwoneczek jeszcze ;)


------------

Niedługo minie 2 lata istnienia tego bloga.... :)
Z tej okazji mam zamiar zorganizować candy.
Zdradzę tylko że w zabawie mogą wziąść udział osoby które obserwują bloga,
także zapraszam.... :)








1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...