25.02.2012

Wyróżnienie


Zostałam mile zaskoczona.... Dostałam wyróznienie od Jaśminy z  http://jasminyrekodzielo.blogspot.com/
Dziękuje bardzo ;)


 


Zasady panujące w przyznawaniu wyróżnienia to:
1.Umieszczenie u siebie linka do bloga osoby, od której otrzymaliśmy nominację
2. Wklejenie loga na swoim blogu.
3. Napisanie 7 cnót, grzechów lub faktów o sobie.
4. Nominowanie 10 osób.

 
3
- lubię robić to co robię, obdarowywać i widzieć że komuś to się podoba :)
- mam tysiące pomysłów na minutę... ;) tylko brak mi czasu na ich realizacje....
- często wiele rzeczy robie naraz, większości z nich nie kończe ;)
- wszystko co robie przede wszystkim musi mi się podobać, jeśli tak nie jest, nie "pójdzie w świat" ;) - nawet jak ktoś twierdzi że jest inaczej.......
- mam osobistego "krytyka", z którego zdaniem zawsze się licze- jest nim mój M :)
 - moim największym marzeniem jest mieć w końcu swoje własne M i zawodowo zajmować się tym co lubie ;)

4

Jeśli chodzi o nominacje 10 blogów -  nie umiem się zdecydować komu przekazać wyróżnienie... za dużo blogów na nie zasługuje .....
 i dlatego nie będę nikogo nominować , zresztą  niewiem czy osoby przeze mnie wskazane będa miały ochotę na zabawe.... ;) 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...