27.08.2012

Z jednej gazety

Witajcie! ;)

Po długiej przerwie znowu działam ;)
Dziś dla odmiany spróbowałam wypleść koszyczek z innego typu gazety - kolorowego czasopisma.
Rurki skręcało się fajnie ale już samo wyplatanie nie było tak przyjemne jak wyplatanie z szarej gazety
- dlatego jednak pozostanę przy "dziennikach" ;) i  ewentualnie ulotkach, bo też niektóre mają fajny papier ;)

a oto efekt "przerobienia" jednego czasopisma:


 z takiej ilości rurek powstał trochę koślawy koszyk :)





Pozdrawiam stałych i nowych "podglądaczy" bloga ;)




8 komentarzy:

  1. Koszyczek wyszedł ładnie :)) A co do gazet popieram. Kiedyś na wykładach mój profesor powiedział: "..im ładniejsza pani na okładce tym gorzej się pali.." coś w tym jest. Do wyplatania tylko dzienniki i ulotki :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z Małgosią ale jeśli mogę coś doradzic...ja rurki ze sztywniejszych gazet wykorzystuję jako rurki osnowy przy koszyczkach. papier jest sztywniejszy i śmiało możesz ich używac, koszyczek przynajmniej prościutki wychodzi nawet robiony bez formy, polecam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja nawet taki chciałabym umieć (znaczy na moje oko to on jest super!!!).
    Chodzę po różnych blogach i tak mnie coraz większa chęć na te papierkowe ruloniki bierze. Jeszcze tylko muszę doczytać jak to się utrwala i maluje.
    Świetny blog - na pewno będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak cudownie...koszyczek jest rewelacyjny.

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie.. dla mnie to ten koszyczek też jest super... bo sama chciałabym taki zrobić, a nie umiem.. :( Spróbowałam raz, nie wyszło i ... no i się zniechęciłam.. :( ale kto wie, może jeszcze spróbuję.. ?
    Miło Cię znowu widzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że już wróciłaś:) ja robię prawie wyłącznie z ulotek, są dla mnie najfajniejsze do wyplatania. A koszyczka niejedna może pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj, fajnie , że jesteś...koszyczek ok :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ladny koszyczek :-) Ale fakt,kolorowe rurki lepsze sa na osnowe,nie mniej koszyczek piekniusi :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...