18.10.2012

Wyróżnienia


Te oto słodkie wyróżnienie dostałam od Marta i Alicja oraz od Isskaa
Ślicznie dziękuje :)


Według zasad trzeba wyróżnić kilka blogów, jednak ja te zasady złamie i nikogo nie wyróżnie.... dlaczego?
Dlatego że dla mnie każda osoba na nie zasługuje..... a obserwując kogoś bloga potwierdzam to...
no bo przecież blogi które obserwujemy są blogami wyróżnionymi.... przynajmniej ja tak sądze...
 Nie chce tutaj nikogo urazić,
ale może od razu przy okazji :

Dziękuje wszystkim którzy kiedykowiek przyznali mi wyróżnienia,
a tym którzy mają zamiar mi je przyznać- podziękuje,
bo największym wyróżnieniem jest dla mnie
że ktoś wogóle tu zagląda ....




Ps. Przepraszam za szczerość...


1 komentarz:

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...