12.10.2014

SuperDuo po raz pierwszy

koraliki dwudziurkowe Superduo kupiłam już ponad rok temu, jednak ciągle je omijałam nie wiedząc co z nimi począć :)
Aż pewnego dnia dosłownie w tempie błyskawicznym powstały kolczyki i przyznam szczerze że już planuję kolejne, bo bardzo fajnie się z tymi koralikami pracuje ;)
Superduo połączyłam Toho, dodałam kryształki a efekt jest taki:











na żywo w zależności od padania światła kolczyki są szaro- fioletowo, zielone,
czego nie udało mi się za bardzo uchwycić na zdjęciach :)
 
wzór zaczerpnięty z sieci, można go znaleźć
 TU

11 komentarzy:

  1. piękne kolczyki, bardzo ładnie wykonane, sądzę że wymagały bardzo dużo precyzji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam podobny problem z dwudziurkowcami, ale jeszcze go nie rozwiązałam-czekają na lepsze czasy, oby tylko kiedyś nadeszły :)
    Twoje wyszły super ciekawy wzór :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne! majstersztyk - ja bym się pogubiła przy takich dwudziurkowych koralikach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolczyki, wzór bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekt połączenia tych koralików jest fantastyczny. Kolczyki mają ciekawy wzór i pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy wzór :) i świetny dobór kolorów i oczywiście wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...