5.01.2015

Biżuteryjki dla WOŚP 2015


W tym roku i ja mam zaszczyt brać udział w tej akcji  
Jest to wspólna inicjatywa osób z calutkiej Polski (i nie tylko) którzy zajmują się tworzeniem biżuterii. Raz do roku specjalnie dla WOŚP, zbieramy się i tworzymy wspólnie projekty które potem można wylicytować na aukcjach a cała uzyskana kwota zasila konto WOŚP. 
Osobiście brałam udział w projekcie "Bransoletki z charmsami", gdzie stworzyłam dwie bazy do bransoletek 

Pierwsza koralikowa bransoletka do przypięcia charmsów, powstała do bransoletki 


 (po kliknięciu w nazwę zostaniecie przeniesieni do aukcji) 


modelka: Ania Szarek, foto: Anka Górajka, make up: Ann Wygoda, fryzura: Justyna Zastąpiło, stylizacja: Eliza Radomska, Anna Sycz, postprodukcja: Magdalena Ramos –
DZIĘKUJEMY z całego serca!

następna to PASTELOWE SŁODKOŚCI :)

(po kliknięciu w nazwę zostaniecie przeniesieni do aukcji)






     Aukcje wszystkich bransoletek stworzonych w ramach tej akcji znajdziecie 



A tutaj klika innych pięknych prac stworzonych przez  Biżuteryjki na WOŚP :)

(po kliknięciu w nazwę zostaniecie przeniesieni do aukcji)

Kolia QUEEN ELIZABETH



Kolia DESZCZOWA




i chyba najpiękniejszy naszyjnik ze wzruszającą historią w tle:

NON OMNIS MORIAR





3 komentarze:

  1. nie wszystek umrę ? skąd taka nazwa. zawsze to zdanie kojarzyło mi się z drakulą:) naszyjnik piękny

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna inicjatywa jak i twórczość :) Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie miałam pisać, że i inicjatywa piękna i twórczość również! :-) Nic dodać nic ująć :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i ślad po sobie pozostawiony... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...